čtvrtek 13. srpna 2015

Balea + miracle gel

Nazdárek, 

dneska jsem si koupila krém na ruce od Baley - Liebestraum s vůní fialek. Krásně hydratuje - možná až moc, protože je i velmi tekutý a zanechává svěží vůni.
Balzámek je dvoubarevný - jahodovo-banánová vůně a jsem s ním naprosto spokojená. Všechny balzámky od Baley byly suprový a dobře hydratovaly rty. Když je porovnám např. s eosy tak jsem spíše pro baleu. Cenna i kvalita je rozhodně lepší  :) .
Dále tu mám gelový lak na nehty,který jsem ještě nezkoušela a jsem na něj moc zvědavá :) .


4 komentářů:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala na mou giveaway, která je na blogu, hraje se i o nějaké BALEA produkty :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tak na ten lak som zvedavá aj ja! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, věci z Baley úplně miluju miluju :) a ten lak chci také vyzkoušet, tak až ho vyzkoušíš, tak dej vědět, jaký je :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© Beauty & Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena