úterý 6. října 2015

Kosmetický haul

Zdravím všechny :)

Dneska mi přišel balíček ze stránkywww.dekorativka.cz kde jsem si objednala mini sadu na úpravu obočí od značky Sleek. Na tuto značku jsem slyšela hodně chvály a tak jsem se ji rozhodla také vyzkoušet. Po klasických tužkách na obočí z běžné drogerie to bude určitě změna :) .
Dále jsem si koupila masku na obliček od značky Freeman, se kterou mám suprové zkušenosti,ale tentokrát mám novinku - masku s příměsy z Mrtvého moře. Dřívě jsem kupovala klasickou okurkovou. Tak uvidíme co to udělá...
Potom tam mám korektor od Dermacol, na který jsem zvědavá =).
Dále jsem potřebovala peeling tak jsem sáhla na značku Garnier, se kterou jsem víceméně spokojená. No a jinak klasika vatové tamponky na odlíčení :) .
Ps: Všimněte si mých nových nehtů. Byla jsem dneska poprvé u paní Kašnové z Jihlavy a jsem moc moc spokojená! Hlavně cena 250 Kč je úžasná za tak krásné nehtíky.

Napiště mi jestli jste si také udělali radost tenhle měsíc a koupili si něco málo z kosmetiky :) 






0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© Beauty & Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena